vineri, 12 februarie 2010

Poate daca nu te-as fi vazut, n-as fi ascultat din nou melodia

Spike - Visam

E doar un vis frumos care se tot repeta
Si doar in visul meu gasesc lumea perfecta.
Nu incerca sa clipesti - ca risti.
Nu vrei sa vezi oameni tristi... de azi traiesc cu ochii inchisi.

Visam ca zbor, si culmea n-aveam avion
Cand dintr-o data mi s-a stins tigara m-am trezit pe hol.
Bateam la usa ca sa ajung in dormitor
Si mi-a deschis o pizda :
Mm, n-ai un foc, ca mor...
Visam ca trec peste mari si tari
Ca pot sa schimb vorbe cu flori
Ca vorbesc in diferite culori.
Visam ca sunt falit si ca cica nu-mi iubesc tara
Ca n-am un leu in buzunar si ca nu-mi trebuie para.
Visam ca bag cheia in contact si ma indreptam spre impact
Stiam ca rabla are vointa ea vroia copac.
Visam ca am gagica sau cam asa ceva
Da ei se iubeau sus in hamacul tau pe muzica mea. (aaa...)
Visam ca Doamne-Doamne ma vegheaza
Probabil cand ala-mi ciordea din case el nu era pe faza...
Visam ca pot sa schimb lumea si credeam ca pot.
Visam ca fac rap si eram tare de tot.
Visam ca vand albume mai bine ca painea calda.
Ca fumam iarba pe strada cu toata lumea de la garda.
Visam ca nu se face zi si-i o seara mortala
Degeaba stingi luminile, aici e bezna totala.

E doar un vis frumos care se tot repeta
Si doar in visul meu gasesc lumea perfecta.
Nu incerca sa clipesti - ca risti.
Nu vrei sa vezi oameni tristi...de azi traiesc cu ochii inchisi.

Visam c-astern un petic de cer deasupra capului meu
Si mai albastru ca al tau ca eu mi-l fac cum vreau eu.
Eu nu tin cont c-afara ploua, ca-i zapada sau roua
Mie nu-mi strica vremea starile cum vi se intampla voua.
Visam ca beau mult, ca sticla n-are fund
Ca mie nu mi se mai face rau si toti se uita stramb.
Visam bairame-n copaci printre frunze si craci
Si oameni care nu te judeca dupa cum te-mbraci.
Visam ca mor dusmanii mei toti umar la umar
Fara casa - fara bani - fara masini - fara numar.
Visam ca am un vecin peste drum el avea casa cu turn
Si-asculta rap fortat ca eu aveam casa cu tun.
Bum ! Visam ca dragostea e simpla si trece
Si nu te lasa rece cand o vezi ca umbla cu zece.
Crezi ca nimeni nu-ntelege ? E doar in capul tau.
Visam ca-i ultima oara si nu se-ntampla din nou.
Visam ca nimeni nu se schimba cand ai ceea ce-ti doresti
Si n-ai de cin' sa te feresti, si ai cu cine sa vorbesti
Visam ca nu-ti trebuie bani ca sa te nasti in Bucuresti
Si ca pe-aici te nasti sarac doar ca sa nu te plictisesti.

E doar un vis frumos care se tot repeta
Si doar in visul meu gasesc lumea perfecta.
Nu incerca sa clipesti - ca risti.
Nu vrei sa vezi oameni tristi...de azi traiesc cu ochii inchisï.


De fiecare data cand sunt trista sau in pragul tristetii ascult melodia asta. O stiu pe de rost, poti sa incepi de oriunde s-o canti, de acolo ti-o voi continua, insa niciodata n-o sa-mi aminteasca de aceeasi chestie, mereu o sa ma simt altfel cand o fredonez, o sa ma pierd altfel prin versurile ei, o sa o cant si o sa-mi dau seama de cu totul alte lucruri decat in prima faza.
Azi, am simtit pentru prima data ca o melodie calmeaza mai bine ca o tigara.

"Trebuie sa o ascult altfel mor, trebuie sa o ascult acum, trebuie!"

Ma simt paralizata pe melodia asta si cateodata refuz s-o ascult. Imi provoaca tristete desi nu este o melodie trista, ma cheama desi mesajul e altul. Pentru mine, melodia asta o sa capete de fiecare data cand o ascult noi sensuri. Vorbeste despre un amalgam de tristeturi care pe mine nu ma-ntristeaza dar care ma dor, ma gatuie, ma fac sa le simt ca pe niste persoane vii dintr-o autogara care mereu sunt in continua miscare dar pe care la un moment dat din zi sau din noapte nu le mai vezi, care nu te mai vad, pe care le dai uitari. Niciodata n-o sa vezi aceiasi oameni cum niciodata n-o sa simti aceleasi sentimente.

Un comentariu:

  1. Va trece.
    Peste ceva timp vom rade toate.
    Eu ca il vad pe el..
    Tu pe el..
    Camelia pe el..
    Edeea pe el..

    [Toti ''el'' sunt 4 persoane diferite]
    Vom rade si cu buricu ca eram prostute si naive .Dar melodiile ne vor ramane in suflet.Minte.Sange.Ochi.Urechi.
    Esti inca un om de paie care sta drept sperietoare. Ca si mine de altfel.!

    RăspundețiȘtergere