vineri, 19 martie 2010

Am ajuns la concluzia ca oamenii cauta ceva dar de fapt ei cauta nimic.

Sunt foarte multe cazuri in ziua de azi cand doi oameni se intalnesc se plac si se iau [ pentru o anumita perioada de timp ]. Iar in perioada aceea de timp exista o multitudine de situatii care pot sa schimbe viata celor doi indragostiti.

1. In viziunea baiatului, fata este mereu de vina [ DAR nu toti baietii sunt asa, procentul fiind foarte redus ]

NU stiu altii cum sunt dar eu consider ca in prima luna de relatie cel mai bine e sa iti cunosti partenerul/a, sa te intalnesti constant cu el/ea mai pe scurt, sa incerci sa-l descoperi cat mai mult. Sa afli anumite aspecte din viata lui/ei pe care, poate, nu le stiai, sa-i cunosti obiceiurile, pasiunile etc.
Daca pana aici totul e bine... se poate trece la pasul doi.

2. Daca ai inselat, e foarte greu sa fii iertat/a. [ unii iarta, altii nu ]

Dupa ce s-au acumulat destule cunostinte despre cel/cea in cauza ar fi cazul sa le analizezi. Ce-ti place, ce nu-ti place, ce ai putea sa schimbi si poti, ce n-ai putea sa schimbi si cum ai putea sa treci peste.
Imi place comportamentul lui/ei?
Se poarta decent cu tine?
Dupa o discutie cu el/ea te face sa meditezi?
Are prieteni " de gasca "?
Inceputurile sunt mereu cele mai roz momente dintr-o relatie. Totul e bine, cei doi isi ofera momente de "neuitat" dar, deja, din a doua luna de relatie, IN UNELE CAZURI, apare monotonia, plictiseala, cautarea spre ceva nou. Acest lucru se poate manifesta si in prima luna. Daca in prima luna din relatie vezi ca nu te atrage nimic la el/ea, inseamna ca n-ai gasit persoana potrivita.

3. Cu cat mai mult cu atat mai bine.

Nu stiu ce am vrut sa spun cu : cu cat mai mult cu atat mai bine, dar sunt sigura ca m-am referit la ambele variante.
1. Cu cat mai mult timp impreuna, cu atat mai multe unul din doi se va plictisi mai repede si va abandona.
2. Cu cat mai mult cu atat mai bine; in cazul relatiilor in care cei doi s-au gasit ca prin minune si s-au placut si stau de ceva timp impreuna acest lucru ajuta [ faptul ca nu s-au despartit in primele luni de relatie ].

4. Ce te faci cand dupa un an si ceva "iti apar dracii in casa"?

Sunt situatii in care nu te mai intelegi cu cel/cea de langa tine. Nu-ti face bine, dar deloc bine prezenta lui/ei si toanele si tot. Ce-i de facut?
Sunt persoane care trec peste de teama ca vor pierde ceva ce nu vor mai gasi sau ceva de care s-au atasat prea mult si sant persoane care isi bat joc.
________________________________________________

Vazandu-te atat de frustrata si spunandu-mi ce mi-ai spus m-am gandit sa scriu. Nu stiu ce a iesit, nu vreau sa citesc.
Oricum sunt enervata de orice comportament de genu si chiar nu-l inteleg pe omul ala. CE VREA, DE FAPT?

2 comentarii:

  1. Nici eu ...
    Oricum.. daca eu nu lupt pt mn ..pt sufletul meu ... atunci cine?
    Lui nu ii pasa..altora nu le pasa..
    Cert e un lucru: nu e orb mai mare decat cel care nu vrea sa vada. Asa si el...ii zici,ii arati si nu vede. Tot cum vrea el face...
    Cu putina cocaina se rez totul:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Te bat cu cocaina cu tot >:P

    Sunt si alte moduri de a rezolva asta. >:D<

    RăspundețiȘtergere